Treceți la conținutul principal

Secret Fantasy by Avon - review

Hey! Mi-am luat acest parfum la o promoție înainte de 
 răciun, o ofertă avantajoasă 1 + 1 cadou la 30 sau 35 lei, eh. Îl mirosisem la cineva și mi-a plăcuuuut băi frate. Am zis să aștept o promoție și iată că a venit. Mi-am comandat eu parfumul acesta, iar prietenul meu un alt parfum, Quantium se numea. 

În primul rând, ambalajul este unul taaare simpatic, Sticluța roz cu o cheiță într-o cutie mov. Destul de feminin, aș zice. Să știți că el vine fără capac, adică nu l-am rătăcit eu pe undeva. Are o cantitate de 50 ml. 

În al doilea rând, miroase superb. Îmi place mult, e feminin, floral, un parfum ușor. Este genul de parfum care merge mai mult primăvara. Este fresh, însă plasându-mi atât de mult mirosul l-am folosit in perioada asta. L-am terminat foarte repede pentru că nu persistă, însă nici nu mă așteptam ca un parfum de 15 lei să persiste. 

Așadar, raportul calitate - preț e Ok. Se mai poate folosi ca spray de corp având in vedere ca e fresh, floral. 

Nota mea: 8. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Primul Giveaway :)

Hello! Pentru că am puțin timp de când sunt pe acest blog m-am gândit să fac un giveaway.  Acestea sunt produsele: Cuțiuta cu minuni Tender Care de la Oriflame.  Ruj Miss Sporty (nuanța My joyful nude) Pensula pentru aplicarea măștii de la Oriflame.  Bărbați fără femei de Murakami.  Regulile sunt următoarele: Like la pagina de Facebook: Cufărul Cameliei.  Follow pe Instagram la pagina Cufărul Cameliei.  În secțiunea Comentarii să îmi scrieți care este rujul vostru mat preferat.  Concursul se încheie pe 1 Septembrie 2017. Numele câștigătorului se va afla pe 4 Septembrie întrucât voi verifica la fiecare dacă a respectat regulile. :)

Review: Tratament 7 în 1 pentru unghii Avon True Colour

Bună! La mulți ani! Un an nou cât mai bun! Încep seria de review-uri cu un tratament pentru unghii de la Avon. Face parte din gama Avon True Colour, Nail Experts 7 in 1. Vine în cantitate de 10 ml și promite că oprește îngălbenirea unghiilor, acționează ca o bază, previne crăpăturile, exfolierea și întărește unghiile. Mie îmi place foarte mult acest produs. Vine în cantitate de 10 ml. Îl folosesc ca bază înainte de aplicarea lacului de unghii. Totodată, l-am mai folosit simplu, oferă un luciu natural, discret și plăcut. Mi-a întărit unghiile. Sunt curioasă dacă previne și ingalbenirea lor. A costat 11 lei și zic că merită. Se găsește în orice broșură Avon.  Nota mea: 10.  Dacă l-ați încercat și voi aștept să îmi scrieți in comentarii cum vi s-a părut. 

Must See: Jumanji - Welcome to the Jungle (2017)

Bună! Dacă încă nu ați apucat să vedeți acest film, neapărat să o faceți. O comedie-acțiune-aventură extrem de plăcută care te face să râzi cu hohote. Distribuția este una excepțională: Dwayne Johnson, Jack Black, Karen Gillan și alții.  Nu vreau să vă dau prea multe detalii din acțiunea filmului pentru că aș risca să vă dau spoilere. Cert este că merită să îl vedeți! Recomand!